Wirtualna przestrzeń powietrzna

wtorek, 9 lutego 2016

Witam, wszystkich serdecznie :)

Czas najwyższy wrócić tutaj i troszkę popisać oraz pchnąć ten blog do przodu...

W zasadzie oprócz muzyki, którą wyselekcjonowałem nic się nie zmieniło.

Natomiast w życiu baaaardzo wiele, najważniejsze to chyba zmiana pracy oraz to że zostanę ojcem z czego jestem meeeeega dumny i nie mogę się doczekać kiedy Oliwia przyjdzie na świat.

Jeśli chodzi o pasję lotniczą to ostro wyhamowałem, niestety są sprawy ważne i ważniejsze przez co i fotografię lotniczą jak i wirtualne lotnictwo troszkę zapuściłem, lecz czas w końcu się zrehabilitować, dla tego wrzucam tu mix zdjęć z poprzedniego roku z AirShow jaki odbył się w Radomiu oraz dni otwartych BLT w Łasku... było mega...to tylko część zdjęć, bo nie chcę wszystkich smaczków od razu dodawać aby Was nie zanudzić:). Mam nadzieję że się podobają zdjęcia :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz